Tere, külaline!
|

Riiuldamine

Riiuldamine

Riiuldamine ja inventeerimine

Kas oled suur ettevõte ning kontorikaupade tellimine on sinu igapäevane tegevus? Meie anname sulle tööaega juurde, võttes kontorikaupade inventeerimise, tellimise ning riiuldamise enda peale.

Üle 100 töötajaga ettevõtte büroojuhil või sekretäril kulub keskmiselt ühes kuus kontorikaupade inventeerimise, tellimise ning riiulitesse paigutamise peale üle 6 tunni!

Orient kingib teile selle aja aga tagasi! Sõlmides riiuldamis lepingu, säästate nii enda aega kuika ettevõtte ressursse!

Kuidas riiuldamine käib?

Esmalt tehakse selgeks, mis tooted peavad olema teie ettevõtte sortimendis. Lepitakse kokku, kui palju tooteid mingist grupist peab kontorilaos/kapis (min. ja max kogus) olema ning siis tehakse selgeks, kus asju hoiustatakse (kontoriladu, kapp, panipaik, vms).
Samuti lepitakse kokku, mitu korda kuus käib inventeerija kohapeal kaupa lugemas ning tellimas. Kui kõik eelpool mainitud kriteeriumid on paigas, siis sõlmitakse leping.

Inventeerija käib kokkulepitud päevadel teie juures kaupasid lugemas, tehes põhjaliku ülevaate laoseisudest. Tooted, mis on kokkulepitud kogusest puudu, lisatakse tellimusse, mis saadetakse teile kinnitamiseks. Olles saanud kinnituse, saadetakse kaup kulleriga teie kontorisse ning samal päeval tuleb ka inventeerija kaupa riiulitesse paigutama.

Küsi personaalne pakkumine oma kliendihaldurilt või kirjuta meile info@okt.ee

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.