Oste on võimalik sooritada nii kasutajaks registreerudes kui ka ilma registreerumata.
Ilma registreerumata on väga lihtne ja kiire oste sooritada. Valige sobivad tooted ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid. Kui tellimus on esitatud, jõuab Teie poolt sisestatud e-posti aadressile mõne hetkega tellimuse kinnitus. Kui Te ei ole tunni aja jooksul kinnitust saanud, palun kontakteeruge meiega saates e-maili aadressile info@okt.ee või helistades kliendiliinile +372 650 4855 või +372 5553 7184
Kasutajaks registreerudes on Teil võimalik osa saada AS Orient Kontorikaubad poolt korraldatavatet sooduskampaaniatest, näha oma tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve. Registreerumiseks klõpsake lehe päises olevatel lingil Registreeru. Seal täitke vajalikud tärniga märgitud väljad. Kui registreerumine õnnestus, tuleb Teie poolt sisestatud e-posti aadressile sellekohane teade. Edasi toimub kõik nagu ilma registreerumiseta tellimise puhul, kuid eeliseks on see, et järgmistel kordadel pole vaja enam eraldi aadressi ja muid andmeid sisestada, need on juba olemas. Valige sobiv toode ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi, ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid, täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid.
Pangalingi kaudu
Saate kiirelt ja mugavalt tasuda Swedbanki, SEB, LHV ja COOP internetipankade vahendusel.
Ostu eest tasumisel internetipangast tuleb alati peale maksmist vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde"!
Järelmaksuga
Pakume võimalust soetada tooteid TFBank, HOLM või BigBank AS järelmaksuga.
Järelmaksu taotluse saate teha tellimuse vormistamisel, valides makseviisiks järelmaks. Vastus taotlusele jõuab Teieni mõne hetkega!
TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga.
Osamaksetena
Maksa hiljem, kaheks või kolmeks, ilma intressi ja lisatasudeta!
Tellimuse vormistamisel saate valida makseviisiks osamaksetena, täidke taotlus ning saate vastuse mõne minutiga!
Krediitkaardiga
Aksepteerime VISA ja Mastercard krediitkaarte.
Kaardiandmete edastamine toimub Pankade Kaardikeskuse serveri kaudu ning sellisel juhul kasutatakse Teie ja Pankade Kaardikeskuse vahel alati turvalist ühendust.
Arve alusel
Ostude eest saate tasuda pangaülekandega ja võtta kaup vastu Teie poolt valitud aadressil.
Sõltuvalt valitud meetodi maksumusest lisandub kohaletoimetamistasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup jõuab Teieni kuni 30 päeva jooksul pärast kauba tellimist ja selle eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist ning sihtriigist. Valida on võimalik järgmiste kohaletoimetamisviiside vahel.
Tasuta kohaletoimetamine
Kui tellimuse kogusumma ületab 59€, toimetatakse ostetud kaubad Eesti piires tasuta kohale.
SmartPOSTi pakiautomaat: 2.99 €
Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel SmartPOSTi pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur
Omniva pakiautomaat: 3.49 €
Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaadid on alati avatud ning asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel Eesti Posti pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur. Telli oma e-ostud alati Omniva pakiautomaati, sest ainult nii saad oma paki kätte kiiresti ning just siis, kui Sinul on selleks aega.
Kaubakuller: 4.99 €
Paindlike kättetoimetamistingimustega teenus üle kogu Eesti. Teile helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik. Kuller toimetab kaupa ainult tööpäevadel 8.00-17.00
Kuller väljaspoole Eestit: 19,20 €
Esialgu toimetame kulleriga kauba kohale ainult Soome Vabariigis. Hind kehtib alusega saadetistele. Väiksemate saadetiste hinnad võivad erineda ülaltoodud hinnast
1. Mõisted
1.1. Ettevõtja on Orient Kontorikaubad AS (registrikood 10522366).
1.2. Tarbija on füüsilisest isikust klient, kes kasutab Ettevõtja teenuseid või ostab Ettevõtjalt kaupu väljaspool oma majandus- või kutsetegevust.
1.3. Sidevahendi abil sõlmitud leping on Ettevõtja ja Tarbija vaheline leping, mis sõlmitakse Ettevõtja veebipõhises klienditeenindus- ja müügikeskkonnas ning Ettevõtja ja Tarbija ei viibi lepingu sõlmimisel ühel ajal koos samas kohas ja lepingupoolte tahteavaldused lepingu sõlmimiseks, sealhulgas Tarbija tahteavaldus võtta endale lepingulised kohustused, edastatakse eranditult üksnes sidevahendi abil.
2. Taganemisõigus
2.1. Tarbijal on õigus põhjust avaldamata taganeda Sidevahendi abil sõlmitud lepingust (edaspidi Leping) 14 päeva jooksul.
2.2. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Tarbija või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse kauba üleandmine Lepingu (näiteks müügi- või kasutuslepingu vms) puhul.
2.2.1. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Tarbijal teavitada Ettevõtjat oma otsusest Lepingust taganeda ühemõttelise kirjaliku avaldusega, mis tuleb esitada Ettevõtja esinduses või saata e-postiga.
2.3. Ettevõtja kontaktandmed:
2.3.1. Orient Kontorikaubad AS
Järvevana tee 7B, 10132 Tallinn
e-posti aadress: info@okt.ee
2.4. Tarbija võib taganemiseks kasutada lisatud või Ettevõtja kodulehel www.kontorikaubad.ee kättesaadavaks tehtud taganemisavalduse vormi (KLIKI), kuid see ei ole kohustuslik.
2.5. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Tarbija saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta Ettevõtjale ära enne taganemistähtaja lõppu.
3. Taganemisõiguse puudumine
3.1. Vastavalt seadusele ei ole Tarbijal taganemisõigust muuhulgas järgmistel juhtudel:
3.1.1. Lepingute puhul, mille esemeks on suletud ümbrises audio- ja videosalvestise või arvutitarkvara üleandmine kui Tarbija on ümbrise avanud;
3.1.2. Lepingute puhul, mille esemeks on suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks kõrvaklapid jms);
3.1.3. Lepingute puhul, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud nõuete järgi või mis on selgelt kohandatud konkreetse tarbija vajadustele;
3.1.4. Lepingute puhul, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti;
4. Lepingust taganemise tagajärjed
4.1. Lepingust taganemisel tagastab Ettevõtja Tarbijale kõik viimaselt saadud Lepingu kohased maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Tarbija valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Ettevõtja pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Ettevõtja saab teada Tarbija otsusest Lepingust taganeda.
4.2. Ettevõtja teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Tarbija kasutas makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui Tarbija on andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks. Tarbijale ei kaasne sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
4.3. Tarbija peab asja Ettevõtjale tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas Ettevõtjale Lepingust taganemisest. Asi tuleb tagastada aadressile Järvevana tee 7B, 10132 Tallinn. Tähtajast on kinni peetud, kui Tarbija tagastab Lepingu esemeks oleva asja enne 14-päevase tähtaja lõppu.
4.4. Ettevõtjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Ettevõtja on Lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või Tarbija on esitanud Ettevõtjale tõendid, et ta on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.5. Juhul, kui Tarbija soovib vältida kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, tuleb Lepingu esemeks olev asi Ettevõtjale tagastada originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud) ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid).
4.6. Asja tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal.
4.7. Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korra vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, võib asja käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes.
4.8. Asja väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Ettevõtjal õigus Tarbijale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates asja tagastamisest.
Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. AS Orient Kontorikaubad võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne toote postitamist teavitus aadressile info@okt.ee, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.
Kvaliteedinõuetele vastava kauba tagastus toimub poolte kirjalikul kokkuleppel. Ostja kompenseerib kauba tagastamise kulud 10 eurot.
Ostetud kauba puhul on tarbijal õigus esitada kirjalik pretensioon kahe aasta jooksul alates toote ostjale üleandmisest. Esitatud pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu kui Ostjaks on juriidiline isik.
Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Kauba üleandmisest füüsilisest isikust Ostjale
Kauba puuduste ilmnemisel peab Ostja hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest sellest Müüjat teavitama, esitades selleks Müüjale kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensiooni. Ostja peab pretensioonis märkima enda nime ja kontaktandmed, pretensiooni kuupäeva, Kaubal puuduse ilmnemise kuupäeva ja puuduse kirjelduse, Müüjale puudusega kauba suhtes esitatava nõude ning viitama või lisama pretensioonile Kauba suhtes Müüjaga sõlmitud ostu-müügilepingut tõendava dokumendi.
Ostjal on Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduse korral õigus nõuda Müüjalt Kauba parandamist või selle asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Kauba vastu, selle võimatuse või ebamõistlikkuse korral aga taganeda Kauba suhtes sõlmitud ostu-müüügilepingust.
Müüja ei vastuta Kaubal ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud Ostja süül või kui puudus on tekkinud Kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
Lisaks Müüja vastutusele võib Kauba suhtes kehtida ka Kauba tootja poolt antav müügigarantii, mille täpsem sisu, tähtaeg, kehtivusala jm tingimused on määratud konkreetse Kauba tootja poolt antava müügigarantii tingimustes. Ostjal on võimalik teda huvitava Kauba tootja müügigarantii olemasolu ja täpsemate tingimuste kohta info saamiseks pöörduda Müüja poole läbi e-kirja teel saadetava päringu aadressile info@okt.ee, helistades telefoninumbrile 6504 885 või tulles kohale Orient Kontorikaubad AS-i näidisteruumi aadressil Järvevana tee 7b, Tallinn.
Ostjal on õigus kasutada toote potensiaalse lepingutingimuste mittevastavuse korral kõiki seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid ning pöörduda kaebusega Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada tarbijast ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on pooltele tasuta.
Probleemtoodetest, tühjad toonerikassetid, patareid, akud, väiksemad elektroonikaseadmed, tekkinud jäätmeid on võimalik tagastada AS-i Orient Kontorikaubad aadressil Järvevana tee 7b, Tallinn. Suured elektroonikajäätmed saab tagastada meie koostööpartneri MTÜ Eesti Elektroonikaromu kogumispunktidesse: http://www.elektroonikaromu.ee/web/?cat_ID=4
Kõik ostja poolt AS-le Orient Kontorikaubad edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel täiendava informatsiooni andmiseks. AS Orient Kontorikaubad kinnitab, et kõiki kliendi poolt internetipoele avaldatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.
Küsimustele meie müüdavate toodete või nende ostmise võimaluste kohta vastame hea meelega, võtke palun ühendust:
AS Orient Kontorikaubad klienditeenindus
Avatud E-R 8.30-17.30 (GMT +2)
Telefon: +372 650 4885, +372 5553 7184
E-mail: info@okt.ee *
*äriajal vastame hiljemalt 2 tunni jooksul, väljaspool äriaega esimesel võimalusel