Ostuinfo

 

TELLIMINE

Oste on võimalik sooritada nii kasutajaks registreerudes kui ka ilma registreerumata

Ilma registreerumata on väga lihtne ja kiire oste sooritada. Valige sobivad tooted ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid. Kui tellimus on esitatud, jõuab Teie poolt sisestatud e-posti aadressile mõne hetkega tellimuse kinnitus. Kui Te ei ole tunni aja jooksul kinnitust saanud, palun kontakteeruge meiega saates e-maili aadressile info@okt.ee või helistades kliendiliinile +372 650 4855 või +372 5553 7184

Kasutajaks registreerudes on Teil võimalik osa saada AS Orient Kontorikaubad poolt korraldatavatet sooduskampaaniatest, näha oma tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve. Registreerumiseks klõpsake lehe päises olevatel lingil Registreeru. Seal täitke vajalikud tärniga märgitud väljad. Kui registreerumine õnnestus, tuleb Teie poolt sisestatud e-posti aadressile sellekohane teade. Edasi toimub kõik nagu ilma registreerumiseta tellimise puhul, kuid eeliseks on see, et järgmistel kordadel pole vaja enam eraldi aadressi ja muid andmeid sisestada, need on juba olemas. Valige sobiv toode ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi, ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid, täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid.

MAKSMINE

Kõikide kaupade juures saab klient seadistada kas hinnad sisaldavad käibemaksu 20% või mitte. Euroopa Ühenduse sisene kaupade liikumine (import-eksport) on tollivaba ja mingeid täiendavaid maksusid ei lisandu. Pakkide tellimiseks väljapoole Euroopa Ühendust tuleb kliendil arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mis tuleb kauba kättesaamisel tasuda oma sihtriigis. Kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamise maksumus. Ostude eest tasumiseks on võimalik valida järgmiste makseviiside vahel:

Ostu sooritamine internetipankade kaudu

Saate kiirelt ja mugavalt tasuda Swedbanki, SEB, Danske, LHV ja Luminori internetipankade vahendusel.

Ostu sooritamine krediitkaardimaksega – Te tasute kauba eest koheselt krediitkaardiga. Aksepteerime VISA ja Mastercard krediitkaarte.

Kaardiandmete edastamine toimub Pankade Kaardikeskuse serveri kaudu ning sellisel juhul kasutatakse Teie ja Pankade Kaardikeskuse vahel alati turvalist ühendust. Andmeedastuse turvalisuse tagamiseks kasutatakse kliendi ja E-Commerce Payment Gateway interneti liikluse vahel 128-bitist krüpteeringut (SSL- Secure Socket Layer turvaprotokolli) ning andmed, mis liiguvad kaupmehe ja Payment Gateway vahel, allkirjastatakse elektrooniliselt, mis kokkuvõttes välistab selle, et kõrvalised isikud saaksid neid andmeid pealt kuulata või muuta. Kaupmehel on juurdepääs kaarditehingute aruandlusele, kuid puudub juurdepääs täielikule kaardinumbrile. CraftStore ei näe sisestatud kaardiandmeid, kaarditehingu tegemiseks suunatakse klient Pankade Kaardikeskuse turvalisse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardiomaniku kaardiandmete sisestus kaardiomaniku poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSLi, MasterCard SecureCode, Verified by Visa. Peale makse sooritamist palume KINDLASTI vajutada "Tagasi kaupmehe juurde" lingile! Vastasel korral ei registreeru tellimus süsteemis.

KOHALETOIMETAMINE

Sõltuvalt valitud meetodi maksumusest lisandub kohaletoimetamistasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup postitatakse Teile kolme tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist ning sihtriigist. Valida on võimalik järgmiste kohaletoimetamisviiside vahel:

Tasuta kohaletoimetamine - kui tellimuse kogusumma ületab lepingus määratud summa, toimetatakse ostetud kaubad Eesti piires tasuta kohale.

SmartPOSTi pakiautomaat – 5,76 €

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel SmartPOSTi pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur.

Omniva pakiautomaat – 5,76 €

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaadid on alati avatud ning asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel Eesti Posti pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur. Telli oma e-ostud alati Omniva pakiautomaati, sest ainult nii saad oma paki kätte kiiresti ning just siis, kui Sinul on selleks aega.

Kuller koju kätte – 5,76 €

Paindlike kättetoimetamistingimustega teenus üle kogu Eesti. Teile helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik. Kuller toimetab kaupa ainult tööpäevadel 8.00-17.00

Kuller väljaspoole Eestit – 19,20 €

Esialgu toimetame kulleriga kauba kohale ainult Soome Vabariigis. Hind kehtib alusega saadetistele. Väiksemate saadetiste hinnad võivad erineda ülaltoodud hinnast

TAGASTAMINE JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE FÜÜSILISTELE ISIKUTELE

Füüsilisest isikust Ostjal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, on Kliendil õigus kaupa proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Kauba proovimiseks Kasutamistingimuste tähenduses on kauba samaväärne kasutamine nagu see on võimalik enne ostu sooritamist jaekaubandusasutuses (kaupluses).

Lepingust taganemisel tuleb vastavasisuline teade viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jookusl saata e-posti aadressile info@okt.ee või täita tagastusvorm, mille saate alla laadida siit: KLIKI. Kaup tuleb tagastada hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul peale lepingust taganemise teate kinnituse  saamist Müüjalt.

Tagastada ei saa kaupa, mis on valmistatud ostja isiklikke omadusi või erivajadusi silmas pidades. Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, mille pakend on peale kohaletoimetamist avatud. Samuti ei ole võimalik tagastada avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi, arvutitarkvara, patareisid jne.Tagastada ei saa ajalehti, ajakirju, raamatuid ja muud perioodikat.

Tagastamisega seotud kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui Ostjale toimetatud kaup ei vasta lepingule.

Kauba tagastamise korral pakub Müüja võimalust kaup asendada teise kaubaga koos hinna ümberarvestamisega.

Kui Ostja ei soovi asenduskaupa, kannab Müüja peale Ostja poolt kauba tagastamist, eeldusel et  ei esine alust Ostjale tagastatava summa vähendamiseks või tasaarvestamiseks, hiljemalt 14 päeva jooksul Ostja pangaarvele tagasi kauba eest makstud summa. Muud Ostja kulud (nt pangakulud, intress, transport vms) müüja poolt hüvitamisele ei kuulu. Tagasimaksmine toimub ainult sellele arveldusarvele, millelt tellimuse eest tasuti.

Ostja poolt tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki toote pakendis sisaldunud esemeid, sh lisavarustust ja nende pakendeid). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus tootele on lisatud veel mõni toode, tuleb tarbijast ostjal tagastada kogu komplekt, st nii toode kui ka kõik sellele lisatu.

Tagastamisele kuuluva toote halvenemise korral vastutab tarbija toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Tarbija vastutab väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on toodet kasutanud muul viisil, kui on asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.

Müüja ei vastuta defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine. Müügilepingust tulenev müüja vastutus on piiratud toote maksumusega juhtudel, kus eelnev ei ole seadusega vastuolus.

TAGASTAMINE JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE JURIIDILISTELE ISIKUTELE

Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui see mingil põhjusel ei sobi. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. AS Orient Kontorikaubad võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne toote postitamist teavitus aadressile info@okt.ee, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number. Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.

Kvaliteedinõuetele vastava kauba tagastus toimub poolte kirjalikul kokkuleppel. Ostja kompenseerib kauba tagastamise kulud 10 eurot.

Ostetud kauba puhul on tarbijal õigus esitada kirjalik pretensioon kahe aasta jooksul alates toote ostjale üleandmisest. Esitatud pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu kui Ostjaks on juriidiline isik.

MÜÜJA VASTUTUS KAUBA MITTEVASTAVUSE PUHUL FÜÜSILISTELE ISIKUTELE

Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Kauba üleandmisest füüsilisest isikust Ostjale

Kauba puuduste ilmnemisel peab Ostja hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest sellest Müüjat teavitama, esitades selleks Müüjale kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensiooni. Ostja peab pretensioonis märkima enda nime ja kontaktandmed, pretensiooni kuupäeva, Kaubal puuduse ilmnemise kuupäeva ja puuduse kirjelduse, Müüjale puudusega kauba suhtes esitatava nõude ning viitama või lisama pretensioonile Kauba suhtes Müüjaga sõlmitud ostu-müügilepingut tõendava dokumendi.

Ostjal on Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduse korral õigus nõuda Müüjalt Kauba parandamist või selle asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Kauba vastu, selle võimatuse või ebamõistlikkuse korral aga taganeda Kauba suhtes sõlmitud ostu-müüügilepingust.

Müüja ei vastuta Kaubal ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud Ostja süül või kui puudus on tekkinud Kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.

Lisaks Müüja vastutusele võib Kauba suhtes kehtida ka Kauba tootja poolt antav müügigarantii, mille täpsem sisu, tähtaeg, kehtivusala jm tingimused on määratud konkreetse Kauba tootja poolt antava müügigarantii tingimustes. Ostjal on võimalik teda huvitava Kauba tootja müügigarantii olemasolu ja täpsemate tingimuste kohta info saamiseks pöörduda Müüja poole läbi e-kirja teel saadetava päringu aadressile info@okt.ee, helistades telefoninumbrile 6504 885 või tulles kohale Orient Kontorikaubad AS-i näidisteruumi aadressil Järvevana tee 7b, Tallinn.

Ostjal on õigus kasutada toote potensiaalse lepingutingimuste mittevastavuse korral kõiki seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid ning pöörduda kaebusega Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada tarbijast ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on pooltele tasuta.

PROBLEEMTOODETE UTILISEERIMINE

Probleemtoodetest, tühjad toonerikassetid, patareid, akud, elektroonikaseadmed, tekkinud jäätmeid on võimalik tagastada AS-i Orient Kontorikaubad aadressil Pärnu mnt 160F, Tallinn.

PRIVAATSUS

Kõik ostja poolt AS-le Orient Kontorikaubad edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel täiendava informatsiooni andmiseks. AS Orient Kontorikaubad kinnitab, et kõiki kliendi poolt internetipoele avaldatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

KLIENDITEENINDUS

Küsimustele meie müüdavate toodete või nende ostmise võimaluste kohta vastame hea meelega, võtke palun ühendust:

AS Orient Kontorikaubad klienditeenindus
Avatud E-R 8.30-17.30 (GMT +2)
Telefon: +372 650 4885, +372 5553 7184

E-mail: info@okt.ee *

*äriajal vastame hiljemalt 2 tunni jooksul, väljaspool äriaega esimesel võimalusel

MasterCard VISA