Tere, külaline!
|
Img
Kalendrid 2025.

Kalendrite kataloogid

Email: info[ät]okt.ee

Vaata katalooge!

Img
TURVALINE OSTUKOHT

Tarnitud tellimusi: 540209+

Ühikuid laos: 320000+

29-aastat kogemust

Img
HP Authorized Partner

Ametlik maaletooja

AS Orient Office

Img
Klienditeenindus

Telefon: +372 650 4885

Email: info[ät]okt.ee

E-R (08:30-17:00)

Img
Püsiklient

Hulgihinnaga tooted

Tasuta transport al. 59€

Registreerun!

Ostuinfo

Tellimine

Oste on võimalik sooritada nii kasutajaks registreerudes kui ka ilma registreerumata.

Ilma registreerumata on väga lihtne ja kiire oste sooritada. Valige sobivad tooted ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid. Kui tellimus on esitatud, jõuab Teie poolt sisestatud e-posti aadressile mõne hetkega tellimuse kinnitus. Kui Te ei ole tunni aja jooksul kinnitust saanud, palun kontakteeruge meiega saates e-maili aadressile info@okt.ee või helistades kliendiliinile +372 650 4855 või +372 5553 7184

 

Kasutajaks registreerudes on Teil võimalik osa saada AS Orient Office poolt korraldatavatet sooduskampaaniatest, näha oma tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve. Registreerumiseks klõpsake lehe päises olevatel lingil Registreeru. Seal täitke vajalikud tärniga märgitud väljad. Kui registreerumine õnnestus, tuleb Teie poolt sisestatud e-posti aadressile sellekohane teade. Edasi toimub kõik nagu ilma registreerumiseta tellimise puhul, kuid eeliseks on see, et järgmistel kordadel pole vaja enam eraldi aadressi ja muid andmeid sisestada, need on juba olemas. Valige sobiv toode ning lisage ostukorvi. Kui olete lisanud toote ostukorvi, ei kohusta see Teid veel ostma, kuid tasub tähele panna, et kuni tellimuse kinnitamiseni on toode saadaval ka teistele kasutajatele. Jälgides ekraanile ilmuvaid juhiseid, täitke palun kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud lahtrid ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid.

 

Antud dokument määratleb internetipoe www.kontorikaubad.ee külastaja ehk Ostja ja selle haldaja AS Orient Office ehk Müüja vahel e-poest kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid. E-poest tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tellimuse tingimustega tutvunud ja on nendega nõus.

 

Juhul kui sul tekkis täiendavaid küsimusi, siis võta meiega ühendust info@okt.ee ja aitame sind suurima rõõmuga!

 

Tellimuste tarneaeg

Tarne on üks kõige olulisemaid asju sinu tellimuse juures ja meile meeldib sind kliendina õnnelikuks teha terve sinu ostlemise protsessi jooksul!
Siinkohal jagame sinuga ühte kõige olulisemat infot ehk milline on tarneaeg meie toodetel!

 

Sinu tellimuste tarneaeg sõltub sellest kas tellitud toode on meil laos või peame selle tellima tootjalt.

 

Kauba pakiautomaati jõudmisel peab tarbija kaubal 7 päeva jooksul pakiautomaadis järel käima.

 

Tarneaeg on sinu jaoks mugavalt märgitud igal tootekaardil ja siinkohal selgitame, mida iga märge tähendab:

 

"Laoseis" - sellisel juhul jõuab tellimus sinuni 1-3 tööpäeva jooksul ja sa ei peagi kaua oma lemmikuid tooteid ootama!

"Laost otsas" - toode on meil ajutiselt püsisortimendi laost otsa saanud, kuvatud on eeldatava tarneaeg toodet tellides.

"Tellitav" -  Antud juhul peame tellima toote tootjalt ning see võtab lihtsalt veidi aega. 

 

Tarnaeg sisaldab endas järgnevat:

 

Tellimuse tootja poolset tootmisaega
Aega, mille jooksul tellimus saabub Oriendi lattu
Aega, mille jooksul see sinuni jõuab

Lubame, et niipea kui sinu tellitud toode on meie lattu jõudnud saadame selle sulle!

 

Toote tarneaega loetakse alates järgmisest tööpäevast peale tellimuse esitamist.

Näiteks: tellides 19.09.2023 toote, millel on määratud tarneaeg 5 tööpäeva siis tarneaega loetakse alates 20.09.2023.

 

Saad kindel olla, et me ei hoia seda endaga liiga kaua ja juba peagi on sinu uus lemmik sisustuselement sinuga!

Juhul kui sul tekkis täiendavaid küsimusi, siis võta meiega ühendust info@okt.ee ja aitame sind rõõmuga igal ajal!

 

Tellimuse kinnitus ja tellimuse jälgimine

Kindlasti tahad sa teada kas oleme sinu tellimuse kätte saanud ning usume, et tahaksid ka veidi jälitustööd teha selle saabumise osas!

Peale edukat tellimuse sooritamist saadame sulle alati automaatse tellimuse kinnituse e-mailile, et saaksid kindel olla, et see on meieni jõudnud!

 

Sel juhul me siiralt vabandame! Seega kui sa avastad, et sinu tellimusest on midagi puudu, siis võta meiega esimesel võimalusel ühendust info@okt.ee ja me aitame sind alati rõõmuga!

 


 

MAKSEVÕIMALUSED

Internetipankade vahendusel

 

Saate kiirelt ja mugavalt tasuda Swedbanki, SEB, LHV ja COOP internetipankade vahendusel.

Ostu eest tasumisel internetipangast tuleb alati peale maksmist vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde"!

 

      

 


 

Järelmaksuga

 

Pakume võimalust sooritada oste InBank järelmaksuga. 

Järelmaksu taotluse saate teha tellimuse vormistamisel, valides makseviisiks järelmaks. Vastus taotlusele jõuab Teieni mõne hetkega!

 

  • Saad muuta kuumakse suurust
  • Saad valida endale sobiva maksepäeva
  • Võimalus võtta maksepuhkust
  • Krediidisumma saad tagastada enne tähtaega

 

Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga.

 


 

Osamaksetena

 

Maksa hiljem, kaheks või kolmeks, ilma intressi ja lisatasudeta!

Tellimuse vormistamisel saate valida makseviisiks osamaksetena, täidke taotlus ning saate vastuse mõne minutiga!

 

 


 

Krediit- või deebetkaardiga

 

Aksepteerime VISA ja Mastercard krediitkaarte.

Kaardiandmete edastamine toimub Pankade Kaardikeskuse serveri kaudu ning sellisel juhul kasutatakse Teie ja Pankade Kaardikeskuse vahel alati turvalist ühendust. 

 

 


 

Koond- või ettemaksu arvega

 

Ostude eest saate tasuda pangaülekandega ja võtta kaup vastu Teie poolt valitud aadressil.

TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga.

 


 

KOHALETOIMETAMINE

 

Sõltuvalt valitud meetodi maksumusest lisandub kohaletoimetamistasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup jõuab Teieni kuni 30 päeva jooksul pärast kauba tellimist ja selle eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist ning sihtriigist. Valida on võimalik järgmiste kohaletoimetamisviiside vahel.

 


 

Kohaletoimetamine kulleriga

 

Paindlike kättetoimetamistingimustega teenus üle kogu Eesti. Teile helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik. 

 

Kuller toimetab kaupa ainult tööpäevadel 8.00-17.00

 

Kui tellimuse kogusumma ületab 59 €, toimetatakse ostetud kaup Eesti piires tasuta kohale v.a tehnikatooted / mööbel.

 


 

SmartPOSTi pakiautomaat

 

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel SmartPOSTi pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur

https://itella.ee/pakiautomaatide-nimekiri/

 


.

Omniva pakiautomaat

 

Väga mugav ja lihtne kohaletoimetamise viis, kus pakk saabub Teie poolt valitud Omniva pakiautomaati. Omniva pakiautomaadid on alati avatud ning asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades ja paki saabumisest teavitatakse Teid SMSi teel telefoninumbrile, mille andsite ostu sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel Eesti Posti pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur. Telli oma e-ostud alati Omniva pakiautomaati, sest ainult nii saad oma paki kätte kiiresti ning just siis, kui Sinul on selleks aega.

https://www.omniva.ee/abi/kaart/asukohad

 


 

Kuller väljaspoole Eestit

 

Toimetame kulleriga kauba kohale üle Euroopa.

 


 

LEPINGUST TAGANEMISE JUHEND FÜÜSILISTELE ISIKUTELE

1.         Mõisted
1.1.      Ettevõtja on AS Orient Office (registrikood 10522366).
1.2.      Tarbija on füüsilisest isikust klient, kes kasutab Ettevõtja teenuseid või ostab Ettevõtjalt kaupu väljaspool oma majandus- või kutsetegevust.
1.3.      Sidevahendi abil sõlmitud leping on Ettevõtja ja Tarbija vaheline leping, mis sõlmitakse Ettevõtja veebipõhises klienditeenindus- ja müügikeskkonnas ning Ettevõtja ja Tarbija ei viibi lepingu sõlmimisel ühel ajal koos samas kohas ja lepingupoolte tahteavaldused lepingu sõlmimiseks, sealhulgas Tarbija tahteavaldus võtta endale lepingulised kohustused, edastatakse eranditult üksnes sidevahendi abil.

 

2.         Taganemisõigus
2.1.      Tarbijal on õigus põhjust avaldamata taganeda Sidevahendi abil sõlmitud lepingust (edaspidi Leping) 14 päeva jooksul.
2.2.      Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Tarbija või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse kauba üleandmine Lepingu (näiteks müügi- või kasutuslepingu vms) puhul.
2.2.1.   Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Tarbijal teavitada Ettevõtjat oma otsusest Lepingust taganeda ühemõttelise kirjaliku avaldusega, mis tuleb esitada Ettevõtja esinduses või saata e-postiga.
2.3.      Ettevõtja kontaktandmed:
2.3.1.   AS Orient Office
            Järvevana tee 7B, 10132 Tallinn
            e-posti aadress: info@okt.ee
2.4.      Tarbija võib taganemiseks kasutada lisatud või Ettevõtja kodulehel www.kontorikaubad.ee kättesaadavaks tehtud taganemisavalduse vormi (KLIKI), kuid see ei ole kohustuslik.
2.5.      Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Tarbija saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta Ettevõtjale ära enne taganemistähtaja lõppu.

 

3.         Taganemisõiguse puudumine
3.1.      Vastavalt seadusele ei ole Tarbijal taganemisõigust muuhulgas järgmistel juhtudel:
3.1.1.   Lepingute puhul, mille esemeks on suletud ümbrises audio- ja videosalvestise või arvutitarkvara üleandmine kui Tarbija on ümbrise avanud;
3.1.2.   Lepingute puhul, mille esemeks on suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks kõrvaklapid jms);
3.1.3.   Lepingute puhul, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud nõuete järgi või mis on selgelt kohandatud konkreetse tarbija vajadustele;
3.1.4.   Lepingute puhul, mille esemeks on sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti;

 

4.         Lepingust taganemise tagajärjed
4.1.      Lepingust taganemisel tagastab Ettevõtja Tarbijale kõik viimaselt saadud Lepingu kohased maksed, sealhulgas kättetoimetamise kulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Tarbija valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Ettevõtja poolt pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Ettevõtja saab teada Tarbija otsusest Lepingust taganeda.
4.2.      Ettevõtja teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Tarbija kasutas makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui Tarbija on andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks. Tarbijale ei kaasne sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
4.3.      Tarbija peab asja Ettevõtjale tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas Ettevõtjale Lepingust taganemisest. Asi tuleb tagastada aadressile Järvevana tee 7B, 10132 Tallinn. Tähtajast on kinni peetud, kui Tarbija tagastab Lepingu esemeks oleva asja enne 14-päevase tähtaja lõppu.
4.4.      Ettevõtjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Ettevõtja on Lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või Tarbija on esitanud Ettevõtjale tõendid, et ta on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.5.      Juhul, kui Tarbija soovib vältida kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, tuleb Lepingu esemeks olev asi Ettevõtjale tagastada originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud) ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid).
4.6.      Asja tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal.
4.7.      Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korra vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, võib asja käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes.

4.8.      Asja väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Ettevõtjal õigus Tarbijale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates asja tagastamisest.

 

5.0      Ettevõttel on õigus muuta pakutavate Toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on E-poes avaldatud Tellimuse tegemise hetkel, v.a juhtudel, kui Toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on veaga (ilmselgelt vale müügihind).

5.1      Juhul kui komplekteerimisel tuleb Toode asendada ning asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast madalam, tagastab Ettevõte tellitud Toote ja asendustoote hinna vahe Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul. Juhul, kui asendustoote hind on Kliendi tellitud Toote hinnast kõrgem, on Klient kohustatud vastavas osas juurdemakse tegema.

5.2     Ettevõttel on õigus Tellimuse täitmisest loobuda, teavitades sellest Klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul kui Ettevõte loobub Tellimuse täitmisest, tagastatakse Tellimuse maksumus Kliendile 14 tööpäeva jooksul alates Tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

 

TAGASTAMINE JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE JURIIDILISTELE ISIKUTELE

Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. AS Orient Office võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne toote postitamist teavitus aadressile info@okt.ee, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.

 

Kvaliteedinõuetele vastava kauba tagastus toimub poolte kirjalikul kokkuleppel. Ostja kompenseerib kauba tagastamise kulud 10 eurot.

Taganemisõigus ei kohaldu kui Ostjaks on juriidiline isik.

 

MÜÜJA VASTUTUS KAUBA MITTEVASTAVUSE PUHUL FÜÜSILISTELE ISIKUTELE

Müüja vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Kauba üleandmisest füüsilisest isikust Ostjale.

Kauba puuduste ilmnemisel peab Ostja hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest sellest Müüjat teavitama, esitades selleks Müüjale kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pretensiooni. Ostja peab pretensioonis märkima enda nime ja kontaktandmed, pretensiooni kuupäeva, Kaubal puuduse ilmnemise kuupäeva ja puuduse kirjelduse, Müüjale puudusega kauba suhtes esitatava nõude ning viitama või lisama pretensioonile Kauba suhtes Müüjaga sõlmitud ostu-müügilepingut tõendava dokumendi.

 

Ostjal on Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduse korral õigus nõuda Müüjalt Kauba parandamist või selle asendamist nõuetele vastava ja puudusteta Kauba vastu, selle võimatuse või ebamõistlikkuse korral aga taganeda Kauba suhtes sõlmitud ostu-müüügilepingust.

Müüja ei vastuta Kaubal ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud Ostja süül või kui puudus on tekkinud Kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.

 

Lisaks Müüja vastutusele võib Kauba suhtes kehtida ka Kauba tootja poolt antav müügigarantii, mille täpsem sisu, tähtaeg, kehtivusala jm tingimused on määratud konkreetse Kauba tootja poolt antava müügigarantii tingimustes. Ostjal on võimalik teda huvitava Kauba tootja müügigarantii olemasolu ja täpsemate tingimuste kohta info saamiseks pöörduda Müüja poole läbi e-kirja teel saadetava päringu aadressile info@okt.ee, helistades telefoninumbrile 6504 885 või tulles kohale AS Orient Office näidisteruumi aadressil Järvevana tee 7b, Tallinn.

 

Ostjal on õigus kasutada toote potensiaalse lepingutingimuste mittevastavuse korral kõiki seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid ning pöörduda kaebusega Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada tarbijast ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on pooltele tasuta.

 

Taganemisõigus puudub juhul, kui: a. Ostjale on tarnitud suletud pakendis Kaup, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks kõrvaklapid, epilaatorid, pardlid jne.) b. Kauba näol on tegemist suletud pakendis audio- või videosalvestisega või suletud pakendis arvutitarkvaraga. Samuti pole võimalik tagastada kõnekaarte ja stardikomplekte ning ajakaarte, kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.

 

Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.

 

Raha kanname tagastatud toote eest tagasi ostja arveldusarvele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates ostja taganemisavalduse saamisest. Orient võib raha tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni ostja on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.

 

VÕS § 218 lõike 2 järgi vastutab müüja tarbijalemüügi puhul asja lepingutingimustele mittevastavuse eest ( st tootmisdefekti eest), mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. 

 

VÕS § 222 lg 1 kohaselt kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Kui ostust on möödas rohkem kui aasta, siis peab tõendama tarbija, et tegemist on tootmisdefektiga - vaidluse lahendamiseks lasta vaidlusalune ese üle vaadata pädeval vastava eriala spetsialistil (näiteks volitatud garantiiremondi teostaja, teine sarnaste seadmete parandamisega tegelev ettevõtja).

 

PROBLEEMTOODETE UTILISEERIMINE

Probleemtoodetest, tühjad toonerikassetid, patareid, akud, väiksemad elektroonikaseadmed, tekkinud jäätmeid on võimalik tagastada AS Orient Office aadressil Järvevana tee 7b, Tallinn. Suured elektroonikajäätmed saab tagastada meie koostööpartneri MTÜ Eesti Elektroonikaromu kogumispunktidesse: http://www.elektroonikaromu.ee/web/?cat_ID=4

 

PRIVAATSUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Kõik ostja poolt AS Orient Office edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja vajadusel täiendava informatsiooni andmiseks. AS Orient Office kinnitab, et kõiki kliendi poolt internetipoele avaldatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. Orient Office kohustab isikuandmeid töötlema selliselt, et tagatud oleks isikuandmete korrektne säilimine ning välistatud nende hävimine või neile loata ligipääsemine.

 

KLIENDITEENINDUS

Küsimustele meie müüdavate toodete või nende ostmise võimaluste kohta vastame hea meelega, võtke palun ühendust:

AS Orient Office klienditeenindus
Avatud E-R 8.30-17.00 (GMT +2)
Telefon: +372 650 4885, +372 5553 7184

 

Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Müüja teeb sellises olukorras kõik võimaliku, et lahendada küsimus Ostjale nii kiiresti kui võimalik.

 

Ostja vormistaud tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole ja Müüja on asunud tellimust täitma.

 

Kui Ostja on kindel, et toode talle sobib, siis saab Ostja toote lisada ostukorvi ning vormistada tellimuse klikkides lingile „Vormista tellimus”. Kui Ostja täidab tellimisvormi, saadetakse talle automaatselt tellimusvormil määratud e-maili aadressile tellimusekinnitus /arve või suunatakse edasi tasuma vastavalt Ostja poolt valitud eelistusele.

 

Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüja õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

E-mail: info@okt.ee *

 

*äriajal vastame hiljemalt 2 tunni jooksul, väljaspool äriaega esimesel võimalusel

Estonian